KONUKLARIM :))

9 Ağustos 2012 Perşembe

KOLAY VE PIRATİK POĞCA YAPIMI



Merhaba evet sizinde benim gibi yemek seçen bir oğlunuz varsa her şey'i pratik ve sağlıklı olması için çok çalışıyorsunuz.size o kadar kolay ve sağlıklı poğca tarifi vericem ki vayyyy süpermiş diyeceksiniz tam 20 dakikada hazır. işte tarif.

1 su bardağı yoğurt
1 yumurta
1 cay bardağı zeytinyağı(ben yudum kullanıyorum çok hafif oluyor)
1 kabartma tozu
tuz
alırı kadar un

Bütün malzemeyi karıştırıyoruz ve kulak memesi kıvamında hamur elde edin.İsterseniz siz içine peynir,patates  veya istediğiniz bir şey ekleye bilirsiniz.Benim oğlum peynir yemediği için ben sade yapıyorum ama içindeki her şey ona çok faydalı sonra üstüne yumurta sürüyoruz ve  istediğiniz şekli verip üstü pişene kadar pişiriyoruz ve afiyetle tüketiyoruz tabi kiloya dikkat .:)))))))

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...