KONUKLARIM :))

21 Temmuz 2012 Cumartesi

YENİ İKRAMLIK KURABİYELER















Merhabalar biliyorum her zaman sizinle bir şeyler paylaşamıyorum deniz cim hayatımın tamamını kaplıyor.Okula başladı canım oğlum ama 2 saat gidiyor sabah kahvaltı yapmıyor orda o yüzden 10 gibi verip 12 de alıyorum çünkü öğlen yemeyini  de yemiyor aslında yese benim için çok rahat olur ama maalesef yemiyor benim nazlı oğlum :))))) neyse onun canı sağ olsun yerim o pampişimi.Oğlumun yuvası için yeni ikramlıklar  yaptım ve arkadaşlarıyla hapur hupur tükettiler bende çok mutlu oldum daha büyük mutluluk ne olabilir ki evladının mutlu olması.işte kurbişler .))))

2 yorum:

  1. emegınıze saglık ne guzel seyler yapmıssınız öyle benımde ıstahım kbardı smdı :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...