KONUKLARIM :))

8 Temmuz 2012 Pazar

bebek arabası (etiketleri ben yaptım)



nazar boncugu başlangıç çalışması :)))

çalışma masam .)))))

hey arkadaşlar bunlarıda benim kurabiyeleri yaptıgıma inanın diye cektim.


işte nazar boncuğu


bebiş uyuyo gürültü yokkkk





bu da önlük tabi hepsinin temasını mavi çalıştım ama kızlara pembesi de var



bunlarla sınırlı değil siz isteyin ben yapim ne olursa
Merhabalar ve iyi pazarlar bu gün pazar ama biz ailecek evdeyiz niyemi eşim küçük bir kaza geçirdi (şapşal) :)))))) o yüzden bir ay güzel yaz günlerimiz den çaldı resmen neyse bende bunu fırsat bilip hamile olan arkadaşlarım için bir kaç hoş geldin bebek kurabiyesi hazırladım umarım beğenirler.Bu yazıma arkadaşlarımın isimlerini ekliyim de kimler için çalıştığım belli olsun onlar gezer bende çalışırım :))))) evet gelelim arkadaşlarıma NERGİS çanım arkadaşım seni tanıdığıma çok mutluyum çünkü çok temiz kalpli birisin inşallah  o çok beklediğin be bişini sağlıkla ve mutlulukla o sevgi dolu kollarına alırsın.NERMİN arkadaşım bu senin ikinci bebeyin inşallah her şey gönlünce olur ve hep mutlu olursun.YEŞİM seni tanıyalı az bir zaman oldu ama hayatımda şimdiden çok yerin oldu inşallah sende o güzel kızını sağlıkla kollarına alırsın (senin için pembe çalışıcam ):))))))))ve son olarak AYLİN çanım arkadaşım seni uzun zamandır tanıyorum ve hayatının her döneminden haberdar oluyordum ama çok beklediğimiz ikiz bebeklerimizi sen kollarına almaya bizde öpüp koklamamıza az kaldı inşallah sağlıklı ve mutlu olursunuz .Tüm arkaşalarım hepinizi kucak dolusu öpüyorum inşallah hayırlı sağlıklı evlatlarınız olur.Hepinizi seviyorum.Bunlarda kurabiyeler :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...