KONUKLARIM :))

7 Haziran 2012 Perşembe

YENİ SİPARİŞLER DOĞUM GÜNÜ İÇİN HAZIRLADIKLARIM

merhaba bu gün canım arkadaşım melâhatın kızı cerenin doğum günüydü ve onun için özel kurabiyeler cup kek ler ve jel ibon ağacı hazırladım kendisi yüzücü ve takım ismi yıldızlardı ve bonesindeki ambleminin aynısını istedi ve bende o yıldızlar takımının yıldız kurabiyelerini hazırladım sizce nasıllar bence süperler sizde bu güzel kurabiyeler ve cup keklerden isterseniz bana ulaşabilirsiniz.
yıldızlar takımı kurabiyeleri


cerenin cup kekleri (ceren in baş harfini yaptım )

yıldızlı cup kek


yıldız ve kelebek :)


burda da skor tablosu yaptım

bunlarda papyonlar



bunlar yaptığım etiketler güzel değilmi


bu da jelibon ağacımız



ayctepe@gmail.com

1 yorum:

  1. maşallah cnm seni tutana aşkolsun.süper olmuş hepsi.elbiseni ve tacnı bitirdim diğerlerinede az kaldı.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...