KONUKLARIM :))

10 Mart 2012 Cumartesi

ANNE OLMAK


Evet anne olmak mı zor yoksa kendimiz fazla abartığımız içinim annelik zor geliyor.Bence biz kadınlar zor olanı seviyoruz mesela gecen hafta oğlum biraz rahatsızdı ve biz hiç dışarı çıkmadık hayatıma deniz girdiğinden beri fazlasıyla fedakarlık yaptığımı anladım o benim canım o mutluyken bende mutluyum oğlum doğduktan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı benim için hiç unutamadıgım ve hep benimle yasayan endişelerim oldu oğlum 1 yaşındayken havale gecirdi ateşten ve ben eşimle beraber ne yapmamız gerektigini bilemedik eşim kafasını duvarlara vurdu bagırdık cagırdık çünkü evdadımıza yardımcı olamıyoduk komsulara koştuk bu olaylar olurken sanki saatler gecmişti aslında 10 dakika bile sürmedi hastanede 1 hafta yattı ve ben 3 günde 3 kilo verdim o günden sonra herşey daha farklıydı artık aman üşümesin aman hasta olmasın diye  elimizden geleni yaptık bu kış hiç dışarı cıkmadık kapalı yerlere gitmedik zamanımız hep evde gecti düşünün işte annesin senin hayatın yok artık onun hayatı var   beim için hayat DENİZ denek canım oğlum seni çok seviyorum annen:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...