KONUKLARIM :))

22 Kasım 2012 Perşembe

HOŞ GELDİN ASLAN PARTİSİ(WELCOME TO THE LİON'S PARTY)

Aslana hazırladığım etiketleri keserken :))





Aslana hazırladığım etiketler



Buda karışık pastamız



Merhabalar gecen hafta serpil hanım bana telefon açtı ve oğlu aslan'a hoş geldin  partisi düzenleyeceklermiş okulunda ve benden şimşek mcQueen  pasta istedi bende teslim tarihini öğrendim ve işe koyuldum :))) sonra serpil hanım mickey fare de istiyoruz dedi :)) tamam dedim ve kafamdaki tasarladığım pasta yı değiştirdim bir telefon daha geldi aslan pilito da istiyormuş :)))bende konsepti tamamen değiştirip aslanın istediği her şeyden ortaya karışık bir pasta hazırladım tabi yanında da nefis kurabiyeler parti yapıldı ve serpil hanım beni aradı çok beğenmişler işte bu her şeye değer.

2 yorum:

  1. canım arkadaşım gerçekten çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.
    ben pastanın altlığını merak ettim onu nasıl yaptın neyle kapladın yada nerden aldın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım .Ben pastanın altına strafor kullanıyorum sağlam oluyor.:))))tabi onu kaplıyorum :))))sormak istediğin bir şey olursa beni arayabilirsin öptüm.))))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...