KONUKLARIM :))

15 Kasım 2012 Perşembe

DÜNYA YA YENİ BİR MELEK DAHA GELDİ :)))

bu da ÇINAR (MELEK)




fotoğraflar pek iyi çıkmadı akşam çektim de :((((
Evet canım arkadaşım Nermin ikinci meleğini dünya ya getirdi adını ÇINAR koydular.Çınar gibi uzun görkemli bir çocuk olursun inşallah.Bende canım arkadaşımın bu mutlu gününe bir nebzede olsa katkıda bulunmak istedim ve bu lezzetli kurabiyeleri hazırladım.İşte Çınarın kurabiyeleri.Teslimattaki gülümseme her şeye değerdi. Nermin'cim  hep mutlu olursun inşallah.

6 yorum:

  1. Cinar bebege mutlu yillar dilerken, sizin de ellerinize saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. canım teşekkürler nasıl olmuşlar sence :)))

      Sil
  3. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. 5 ay sonra bende isteyebilirim şimdiden bilgin olsun.

    Çınar bebeğe Rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim.Sen iste yeter hazırlarım Tala cım :))))öptüm seni bu arada özledim sizi ne zaman toplanırız acaba.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...