KONUKLARIM :))

17 Ekim 2012 Çarşamba

YİNE YEŞİLLENDİ FINDIK DALLARI :)))) VOL 1

Bu gün canım arkadaşlarım ESRA VE ELİF in biricik oğulcukları ,benim oğlumun kan kileri EFE ve MERT in doğum günü vardı.Sabah kalkıp hazırlandık ve doğum gününe gittik her zamanki gibi antalya'da hava sıcak  yaz bitmemiş gibi çok eğlendik tabi bazı aksilikler oldu. Mekânla ilgili sorunlar yaşadık,bi iş yerinde kafa çok olunca yok o müdürü,yok bu müdürü ,yok onun bunun çocuğu :)))))işte böyle ama yine güzeldi iyi ki doğdunuz kuzucuklar iyi ki annelerinizi tanımışım sizi seviyoruz.Mert ve efe için  (angry birds )kurabiyeleri ve jeli bon ağacı  hazırladım çocuklar bayıldı bendeki resimleri şimdi sizlerle paylaşıyorum doğum günü kareleri VOL 2 sizlerle olacak.


 





elif(efe nin annesi)-ayşen-esra(mert in annesi)

canım arkadaşlarım :)
canım çocuklarımız için hazırladığım kurabiyeler






ve jelibon ağacı



 

8 yorum:

  1. Kurabiyeler ve jelibon ağacı süper valla bende doğum günümde olsa mutlu olurum :)

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sen bana doğum gününü bildir ve adres yaz gerisi kolay :)))))

      Sil
  2. Canımmm Biz de bugün biz de Ayşe ablaya gittik, Tala'da geldi :) ... öncelikle miniklerin doğum gününü kutluyorum... sonra, nerede bu doğum günü çocukları, hani Deniz? bekliyorum fotoğraflarını...:))) canım çok güzel olmuşsun... bu arada ellerine sağlık kurabiyelerin çok şeker görünüyor... Jelibon ağacınıda çok beğendim :) Ayşencim çok öpüyorum.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım vallayi siz hep bir araya gelmeye başladınız kıskanıyorum vallahi :((( kalan resimler vol 2 sizlerle olcak :))))))kocaman öptüm seni ve o şeker minnoşunu

      Sil
  3. Senide beklerim ayşencim inşallah. Kurabiyeler çok güzel gözüküyor ellerine sağlık.
    ayriyetten gömleğine bayıldım. Güle güle giy inşallah.

    Sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.Bir dahaki buluşmamızda sizlere de hazırlıycam bu lezzeti kurabiyelerden :))))Gömleyimi zaradan aldım yeni sezon:))

      Sil
  4. Seda'ya bıraktığın yorum gözüme çarpınca(Rococosh) bloguna bakmak istedim. Gömlek sende de güzel durmuş, hatta beyaz jeanle kombinlemen ve tek tarafı dışarıda bırakman farklı hava vermiş. Seda'da da güzel, sende de güzel durmuş sevgili Ayşen. Ayrıca pabuçların ve değişik renkteki french ojenle pek havalısın:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım beğendiğine sevindim :))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...