KONUKLARIM :))

19 Ekim 2012 Cuma

YENİ BLOGER ARKADAŞIMA YENİ KURABİYELER :))))

SPONSORUMUZ FİNİKE DÖVİZ KURUMSAL KURABİYELERİ










Merhabalar bilgisayarımdaki sorun giderildi oh be rahatladım :))))geçenlerde(antalya) blogger buluşmamızdan bahsetmiştim ve tabi bize jest yapan finike döviz den, bende düşündüm ve arkadaşımı nasıl mutlu edebilirim   ona onun kadar özel kurabiyeler hazırladım beni aradığında sesindeki mutluluğu anlatamam tadına da bayılmışlar canım arkadaşım ayşegül (http://birtutamkekik.blogspot.com) seni mutlu etmek beni'de çok mutlu etti afiyet olsun .

5 yorum:

  1. canım ben geldim.
    ne güzel ince düşünce ellerine sağlık.
    senin yorumuna katılıyorum ...
    dostluklara ayşencim....

    YanıtlaSil
  2. ooo görüntü güzel tadına bakmadan bir şey demiyeceğim :))))) (Belki bunun üzerine bizede yaparsın dimi ?)

    Şaka şaka.

    Ellerine sağlık eminim çokta lezzetlidir.

    Kurumsal kurabiye lafını çok tuttum belirtmek isterim.

    Şirketler personel toplantılarında.kokteyllerinde sana sipariş verebilirler. Tasarım çok başarılı.

    hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Ayşincim ne kadar zarifsin... Ellerine sağlık canım... Yüreğindeki güzellikler hem seninle ve bulaşıcı olsun... :)

    YanıtlaSil
  4. canımm benimm...:)
    ben çok mahcubum biliyormusun sana karşı.
    bu postu bu kadar geç görmeme sebep,buralardan uzak kalışım,ne olacak bilmiyorum benim halim..
    naif düşünceli,yüreği güzelim benim...
    çook güzellerdi çookk...:))
    yeniden musmutlu oldum bak şimdii..:)
    emeklerine sağlık tatlım..
    buluşma ne oldu bizim?
    öpüldün ki..


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım kayın baban hastaymış çok geçmiş olsun bloğuna'da mesaj bırakmıştım.Sen kendine iyi bak hiç önemli değil önemli olan senin mutlu olman canım arkadaşım seni ve o güzel kızını öpüyorum.Bu arada unutmadım ona hello kity kurabiyesi hazırlıycam.:))))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...