KONUKLARIM :))

4 Ekim 2012 Perşembe

TATLI BİR BLOG BULUŞMASI (MEETING OF SWEET BLOGGER)

Herkese merhabalar :))))
Bakmayın gülücükler saçtığıma aslında bu gün zor bir bekleyiş vardı eşim ameliyat oldu elinden operasyon geçirdi çok iyi geçti dediler inşallah allahın izniyle en kısa zamanda sağlığına kavuşur biricik aşkım, beni bir an bile yalnız bırakmayan canım arkadaşım MELEHAT TEKİN e çok teşekkür ederim iyi ki varsın seni çok seviyorum.Artık fazla uzatmadan sizi sıkmadan siz yeni tanıştığım arkadaşlarım hepinizi çok sevdim umarım sizde beni sevmişsinizdir.Uzun zamandır bu buluşmayı bekliyorum çünkü hiç birbirini tanımayan ve bir o kadarda evlerimize hatta evlerimizdeki mutfaklarımıza konuk olduğumuz insanlarla bir araya gelmek acayip mutluluk verici.Şimdi arkadaşlıklar o kadar çıkar menfaat üstüne kurulu ki kiminle samimi olsan hep karşısındakinden bir şeyler bekler olmuş buna ramen kalbinin güzelliyi yüzüne yansımış arkadaşım sen  Bir tutam kekik  
bizim için yapmış olduğun zeşti hiç unutmıycam tekrar sana ve eşin Mustafa bey Finike Dövize e sonsuz teşekkürler.Ayrıca canım arkadaşım emoşdesign. in sayesinde tanıdığım eltisi Ayserose bu organizasyonu düzenlediği için ve bu kadar çandan bu kadar iyi insanı bir araya getirdiği için onada çok teşekkür ederim.Bir dahaki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum ne kadar çok teşekkür etmişim yahuuuuu :))))))).Teşekkür demişken biri daha var teşekkürü hak eden   Demlenmişyaşamöyküleri bizim için kendin kadar güzel kartpostal ları hazırladığın ayrıca çok iyi bir anne olduğun için sanada sonsuz teşekkürler :)))))))
ben canım arkadaşlarımdilsheen  ve emoşdesign





hepinizi seviyorum ı love you :)))))


bu resimde benim oğlum zeki deniz(mavi tişörtlü)denizin yanındaki arkadaşıDemlenmiş yaşam öyküleri  nin oğlu kayra tabiki birde ayakta pembe elbiseli pirenses adını hatırlıyamadım halası senide seviyorum :))))))))

keyfime diyecek yok arkadaşım yumuşacık kucağın :)))))

 
bu arada bütün resimleri arkadaşlarımdan kopyaladım ben tembellik yaptım (şaka şaka) deniz le uğraşmaktan resim çekemedimde hepinizi seviyorum
 
  • Kahve Keyfi
  • Resimli tarif
  • Nursevince Lezzetler
  • Dilsheen
  • Bir kase lezzet
  • İkitanem ve biz
  • Hünerli Eller
  • Ayşerozeface
  • Demlenmiş Yaşam öyküleri
  • Bıraktığım izler(Tala)
  • Emoş desing
  •  

    16 yorum:

    1. Ayşencim çook geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin inşallah. Elimizden birşey gelirse söylemen yeterlibilesin.

      Post çok güzel olmuş. Laf aramızda bende fotoğrafları çalacağım bende hiç foto yok.

      Atrıca chrome dan bloğun açılmıyor. virüs uyarısı veriyor bilgin olsun.

      Sağlıcakla kal inşallah.

      YanıtlaSil
    2. Tala cim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim iyiki sizi tanimisim

      YanıtlaSil
    3. Canım çok tatlısın :) güzel sözlerin için teşekkürler... eşin için geçmiş olsun... Deniz'i öpüyoruz, Kayra'nın akidasina öyle diyor :)) selamı varmış iletirsin tatlı oğluşuna :)

      YanıtlaSil
    4. Dilekçim teşekkürler bende kayra'yı öpüyorum denizinde selamı var :))))

      YanıtlaSil
    5. Buluşmada olamamamda sizleri bi şekilde tanımış oldum

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. canım birdahaki buluşmamızda sende aramızda olursun :)))

        Sil
    6. öncelikle eşine çok geçmiş olsun ayşencim.
      acil şifalar dilerim canım..
      postunu yüzümde kocamann,tatlı bir tebessüm eşliğinde keyifle okudumm:))
      çok tatlısın ki sende..;)
      yüzündeki o harika gülümseme ve yüreğindeki o cıvıl cıvıl enerjin hiç solmasın emi ;)
      kesinlikle çok büyük bir renk kattın buluşmamıza..
      cici sözlerin için çok teşekkür ederim,mahcub ettin beni.;)
      gönülden sevgiler canım..

      YanıtlaSil
    7. Merhabalar sizleri görmek güzel; tek te ziyaret etme istedim. İnşallah bir sonrai buluşmada haberim olursa ben de gelirim...

      Sevgiler,
      Evren

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Öncelikle hoş geldin aramıza :))) tabiki senide aramızda görmekten mutluluk duyarız buluşmalarımızı zaten bloklarımızda duyuruyoruz yer zaman belli oldumu mutlaka sende gel canım

        Sil
    8. Ayşenciğim eşine geçmiş olsun diyor,senin o muhteşem enerjinden çok etkilendiğimi belirtmek istiyorum canısı...Harika,kıpır kıpır bir güzelliksin:))Bu arada ben neden yokum listende bakiiimmm:))Unuttunmu :)

      YanıtlaSil
    9. Teşekkürler Canım Listemi kontrol edicem tatlım eklemiştim hemen kontrol ediyorum ve ekliyorum :))))seni kocaman öpüyorum

      YanıtlaSil
    10. cnm postun çok güzel olmuş.yeni görebildim.eline sağlık tatlım.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. canım interneti halledemedin galiba:((((
        postu beyendiğine sevindim canım :)))) öptüm

        Sil
    11. Canım ben geldim:)))
      Eşin nasıl oldu???
      Seninle tanışmak çok güzeldi.
      Ayşencim sağlık huzur mutluluklar hep berabar olsun.
      çok güzel olmuş.renk kattın bizlere:)))))
      Lezzetli kasen öptü

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. hoşgeldin canım güzel dileklerin için teşekkürler bende seni tanıdığıma çok mutluyum kocaman öptüm seni :)))))

        Sil

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...