KONUKLARIM :))

10 Nisan 2012 Salı

2. BLOGUM A BAKMALISINIZ

Herkese merhabalar bu postumda size yeni bir blogum olduğunu duyurmak için yazıyorum niye ikinci bir blok açtın derseniz (adından da anlayacaksınız zaten ):))) çalıştığım zamanlarda bir sürü takım elbise almıştım ve bunun gibi bir sürü kıyafet düşündüm ve bunları değerlendirmeye karar verdim ve ikinci el kıyafet satmaya karar verdim bu blok benim mağazam olacak çünkü hepsi yeni ve gamboclar da belki 2 kere giymişimdir bazısının etiketi bile üstünde ben çok titiz ve düzenli olduğumdan eşyalarıma çok iyi bakarım (kendi mide öveyim biraz deyilmi :))))  ) işte o güzel kıyafetlerin sergilene ceyi adresim   http://lucky2hand.blogspot.com/    incelemenizi tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...